Çerez politikası içeriği Özel Nev Hospital tarafından belirlenmiştir. Çerez Politikamız
Nev Hospital

Randevu Hattı

0 539 776 13 49

Kalite Politikamız

Kalite Politikamız

*

KALİTE POLİTİKASI

        Kalite politikamız hastalarımızın ve çalışanlarımızın memnuniyetini ön planda tutmaktır. Hizmet verdiğimiz bireylerin ihtiyaç ve beklentilerini karşılamaktır.

        Hastane çalışanları olarak kaynaklarımızı en iyi şekilde kullanarak, güler yüzlü, yetenekli, bilgili ve deneyimli ekiplerimizle güvenilir bir sağlık hizmeti vermek, kalite yönetim sistemine ve yasal şartlara uyarak sistemin etkinliğini sürekli iyileştirmektir.

 

  


Sağlık hizmeti sunumunda insanın odak noktasında olduğu;

· Kendini Yenileyen Kurumsal Yapı

· İş Sağlığı ve Güvenliğini Önceleme

· Sorumluluk Bilinci

· Hasta ve Çalışan Haklarına Saygı

· Hizmette Süreklilik ve Erişilebilirlik

· Hizmette Hakkaniyet

· Topluma, Çevreye ve Yasalara Saygı

· Evrensellik, Çağdaşlık, Sağlıkta İnovasyon

· Kanıta Dayalı, Kaliteli ve Verimli Hizmet

· Sevgi, Şevkat, Onura Saygı

· Saygın, Dürüst, Güvenilir Hizmet

· Kalite Birimi Ve Çalışmaları


Kalite yönetim birimi çalışmaları


1. SKS çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlamak,


2. Kurumsal amaç ve hedeflere yönelik çalışmaları takip etmek,


3. Öz değerlendirmeleri yönetmek,


4. Güvenlik Raporlama Sistemine ilişkin süreçleri yönetmek,


5. Risk yönetimine ilişkin süreçleri yönetmek,


6. Hasta ve çalışan memnuniyetinin ölçülmesine yönelik çalışmaları (anket uygulamaları, anket sonuçlarının değerlendirilmesi, anket sonuçlarına yönelik iyileştirme çalışmaları, hasta ve çalışan geribildirimlerinin alınması gibi.) yönetmek,


7. SKS çerçevesinde dokümanların yönetimini sağlamak,


8. Kalite göstergelerine yönelik süreçleri yönetmek,


9. SKS çerçevesinde belirlenen komitelere üye olarak katılmaktır.


Kalite Direktörü .


Yorumlar (0)

Whatsapp Yaz!
Tıkla Ara!